Zlatna koza Lovu na tartufe obiteji Karlić
14.12.2013.
Turistička zajednica Istarske županije jučer je u sklopu održavanja Turstičkog foruma Istre dodijelila godišnje nagrade. Najboljim turističkim proizvodom proglašen je Lov na tartufe obitelji Karlić iz Paladini u čijem je vlasništvu tvrtka GIR d.o.o.
Riječ je o proizvodu koji plijeni pozornost čitavog svijeta, a za što je zaslužno i gotovo 40-ak novinarskih ekipa, među njima i 15-ak tv kuća, koje su u svojim medijima izvještavale o lovu na podzemni gomolj.
- Presretna sam i jako zadovoljna, doduše i iznenađena. Na današnjem je tržištu potrebno biti univerzalan. Ako imaš dobar proizvod i u posao uneseš cijelog sebe – rezultat je neminovan, ističe Radmila Karlić.
Turistički proizvod obitelji Karlić ove je godine doživio pravi bum. Čak 99 posto gostiju bili su stranci. Velik broj ih je stigao iz Engleske, Švedske, Norveške... Bilo je i mnogo Amerikanaca, Grka, Izraelaca, Japanaca, Kineza i Australijanaca.