Struka prepoznala kvalitetu buzetske image brošure
21.03.2016.
Osjeti Buzet! Doživi Buzet! Naziv je image brošure Buzeta tiskane u sklopu trogodišnjeg EU projekta Adriatic Health and Vitality Network koja je na ovogodišnjem Printfestu održanom od 3. i 4. ožujka u Hotelu Sheraton Zagreb nagrađena u kategoriji tisak iz arka - kvaliteta otiskivanja prema standardu 12 647 – 2:2013 i europskim preporukama kvalitete. Nagrada se sastoji od statue CROprint i prava korištenja znaka " Dobitnik nagrade CROprint 2016." Image brošura Buzet tiskana je u tiskari Kerschoffset Zagreb d.o.o., naručitelj je Mara d.o.o., Pula. Tiskana je na strojevima Koenig&Bauer AG, Njemačka; Ryobi, Japan, a doradu su odradili; Heidelberger Druckmachinen AG, Njemačka; Horizon, Japan; ASTER Meccanotecnica, Italija; Komplet & Dobru©ka, Češka.Brošura je obuhvatila buzetsko područje kao turističku i vitality/lifestyle destinaciju, te kroz fotografije i priču o kulturnom turizmu, nematerijalnoj baštini, gastronomiji, enologiji te outdoor sportovima na 60 stranica slikovito istaknula posebnosti buzetskog područja. Nakladnici su Grad Buzet i MARA d.o.o. Pula, koja potpisuje koncept i realizaciju.- Već 25 godina radimo sa tiskarom Kerschoffset Zagreb d.o.o., i očekivano je da su na Printfestu prepoznali kvalitetu, ali i inovativnost s obzirom na zahtjevnost izrade te korištenje posebnih specijalnih papira i kartona, izjavila je vlasnica tvrtke Mara Mladenka Batalić.Cilj natječaja za izbor najboljeg tiskarskog proizvoda na hrvatskom tržištu CROprint je istaknuti i nagraditi tehnološku i tehničku izvedbu i doradu tiskarskih proizvoda, motivirati tiskare da prošire tehničke i kvalitativne granice tiskarske industrije, isticati tiskarski proizvod kao sredstvo marketinga i promocije, motivirati korisnike usluga da biraju kvalitetan tiskarski proizvod.Vijest da je tiskara Kerschoffset osvijla nagradu sa zadovoljstvom su primili i u Buzetu jer je time prepoznata vrijednost dizajna i kvalitete, kao i trud cijelog tima uključenog u realizaciju image brošure. - U sklopu EU projekta AHVN 2014. godine tiskali smo 600 primjeraka, a nedavno je zahvaljujući financijskoj podršci županijskog odjela za turizam tiskano još 300 komada. Brošurom se želi promovirati Buzet kao lifestyle, health and vitality destinacija, promovirati specifične oblike turizma, te potaknuti poslovne interakcije i umrežavanje, predstaviti emocije, doživljaje, okuse i mirise, ističe Meri Vivoda, viša savjetnica za razvojne projekte u Gradu Buzetu. (izvor: Glas Istre, G. Čalić Šverko)