Pristupačnost / a / A

T.: 052/662-726 // F: 052/662-676 //
E: info@buzet.hr // Facebook // Youtube

Novosti

Struka prepoznala kvalitetu buzetske image brošure

21.03.2016.

Osjeti Buzet! Doživi Buzet! Naziv je image brošure Buzeta tiskane u sklopu trogodišnjeg EU projekta Adriatic Health and Vitality Network koja je na ovogodišnjem Printfestu održanom od 3. i 4. ožujka u Hotelu Sheraton Zagreb nagrađena u kategoriji tisak iz arka - kvaliteta otiskivanja prema standardu 12 647 – 2:2013 i europskim preporukama kvalitete. Nagrada se sastoji od statue CROprint i prava korištenja znaka " Dobitnik nagrade CROprint 2016." Image brošura Buzet tiskana je u tiskari Kerschoffset Zagreb d.o.o., naručitelj je Mara d.o.o., Pula. Tiskana je na strojevima Koenig&Bauer AG, Njemačka; Ryobi, Japan, a doradu su odradili; Heidelberger Druckmachinen AG, Njemačka; Horizon, Japan; ASTER Meccanotecnica, Italija; Komplet & Dobru©ka, Češka.Brošura je obuhvatila buzetsko područje kao turističku i vitality/lifestyle destinaciju, te kroz fotografije i priču o kulturnom turizmu, nematerijalnoj baštini, gastronomiji, enologiji te outdoor sportovima na 60 stranica slikovito istaknula posebnosti buzetskog područja. Nakladnici su Grad Buzet i MARA d.o.o. Pula, koja potpisuje koncept i realizaciju.- Već 25 godina radimo sa tiskarom Kerschoffset Zagreb d.o.o., i očekivano je da su na Printfestu prepoznali kvalitetu, ali i inovativnost s obzirom na zahtjevnost izrade te korištenje posebnih specijalnih papira i kartona, izjavila je vlasnica tvrtke Mara Mladenka Batalić.Cilj natječaja za izbor najboljeg tiskarskog proizvoda na hrvatskom tržištu CROprint je istaknuti i nagraditi tehnološku i tehničku izvedbu i doradu tiskarskih proizvoda, motivirati tiskare da prošire tehničke i kvalitativne granice tiskarske industrije, isticati tiskarski proizvod kao sredstvo marketinga i promocije, motivirati korisnike usluga da biraju kvalitetan tiskarski proizvod.Vijest da je tiskara Kerschoffset osvijla nagradu sa zadovoljstvom su primili i u Buzetu jer je time prepoznata vrijednost dizajna i kvalitete, kao i trud cijelog tima uključenog u realizaciju image brošure. - U sklopu EU projekta AHVN 2014. godine tiskali smo 600 primjeraka, a nedavno je zahvaljujući financijskoj podršci županijskog odjela za turizam tiskano još 300 komada. Brošurom se želi promovirati Buzet kao lifestyle, health and vitality destinacija, promovirati specifične oblike turizma, te potaknuti poslovne interakcije i umrežavanje, predstaviti emocije, doživljaje, okuse i mirise, ističe Meri Vivoda, viša savjetnica za razvojne projekte u Gradu Buzetu. (izvor: Glas Istre, G. Čalić Šverko)
Grad Buzet

Prepusti se doživljajima, upoznaj njegove najskrovitije kutke, osjeti avanturu, postani dio prirode. Zaljubi se u suncem obasjane zidine. Udahni mirise njegovih šuma. Kušaj bogate okuse domaćih delicija. Prepusti se doživljajima, upoznaj njegove najskrovitije kutke, osjeti avanturu, postani dio prirode. U Buzetu pronađi sebe.

Kontaktirajte nas
  • Grad Buzet
  • II. istarske brigade 11
  • 52420 Buzet