POZIV na radionicu Poslovna komunikacija i bonton u poslovnom svijetu
01.12.2015.
POU Buzet u suradnji s Glam Style studijom iz Pule organizira BESPLATNU edukativnu radionicu
Tema " Poslovna komunikacija i Bonton u poslovnom svijetu" obuhvatit će: 1. Upravljanje osobnim imidžom:
prvi dojam , imidž kao komunikacija / govor tijela u funkciji pojačavanja ili slabljenja verbalne komunikacije /glas i glasovne ekspresije / poslovno odijevanje ( dress code) / ponašanje : vremensko i prostorno
2. Komunikacijske vještine:
verbalne i neverbalneopćenito o verbalnoj komunikaciji / bonton kod telefoniranja / pisano komuniciranje i dopisivanje / -bonton u uredu, na sastanku / pravila ponašanja i bonton na objedu / prepoznati potrebe klijenta -neverbalni znakovi /primjena neverbalnog govora tijela u poslovanju
3. Protokolarne aktivnosti:
pozivanje na prijem i na sastanak / protokol kod upoznavanja, pozdravljanja, rukovanja / davanje posjetnica - vizit kartica / pravila i raspored sjedenja za stolom / preseance ( red prvenstva) / postava stola
4. Bonton
Cilj radionice je ukazati na značaj ključnih komunikacijskih vještina za poslovne ljude kako bi unaprijedili svoje poslovanje. Poseban je naglasak na ključnim komunikacijskim vještinama neophodnim svim poslovnim ljudima koji u komunikaciji s kolegama, klijentima i drugim osobama u poslovnim odnosima, često predstavljaju prvi dojam o instituciji / poduzeću / ustanovi / udruzi. Opće je poznat kritični značaj prvog dojma koji bitno utječe na trenutnu, ali i kasniju (dugo)trajnu sliku poslovnog subjekta u javnosti.Molimo sve zainteresirane da se unaprijed jave na broj telefona 052/662 836 (POU Buzet).POZIV
Poslovna komunikacija i bonton u poslovnom svijetu
koja će se održati u Narodnom domu u ponedjeljak14. prosinca 2015. godine u 18 sati.Tema " Poslovna komunikacija i Bonton u poslovnom svijetu" obuhvatit će: 1. Upravljanje osobnim imidžom:
prvi dojam , imidž kao komunikacija / govor tijela u funkciji pojačavanja ili slabljenja verbalne komunikacije /glas i glasovne ekspresije / poslovno odijevanje ( dress code) / ponašanje : vremensko i prostorno
2. Komunikacijske vještine:
verbalne i neverbalneopćenito o verbalnoj komunikaciji / bonton kod telefoniranja / pisano komuniciranje i dopisivanje / -bonton u uredu, na sastanku / pravila ponašanja i bonton na objedu / prepoznati potrebe klijenta -neverbalni znakovi /primjena neverbalnog govora tijela u poslovanju
3. Protokolarne aktivnosti:
pozivanje na prijem i na sastanak / protokol kod upoznavanja, pozdravljanja, rukovanja / davanje posjetnica - vizit kartica / pravila i raspored sjedenja za stolom / preseance ( red prvenstva) / postava stola
4. Bonton
Cilj radionice je ukazati na značaj ključnih komunikacijskih vještina za poslovne ljude kako bi unaprijedili svoje poslovanje. Poseban je naglasak na ključnim komunikacijskim vještinama neophodnim svim poslovnim ljudima koji u komunikaciji s kolegama, klijentima i drugim osobama u poslovnim odnosima, često predstavljaju prvi dojam o instituciji / poduzeću / ustanovi / udruzi. Opće je poznat kritični značaj prvog dojma koji bitno utječe na trenutnu, ali i kasniju (dugo)trajnu sliku poslovnog subjekta u javnosti.Molimo sve zainteresirane da se unaprijed jave na broj telefona 052/662 836 (POU Buzet).POZIV