Pristupačnost

T.: 052/662-726 // F: 052/662-676 //
E: info@buzet.hr // Facebook // Youtube

Novosti

Novi vizualni identitet buzetske Turističke zajednice

19.03.2011.

Stvoren je novi, ujedno i prvi vizualni identitet Turističke zajednice Grada Buzeta. Njime Grad Buzet postaje tržišno konkurentan, a njegova kultura, gastronomija i sport prepoznatljivi. Glavni motiv novog proizvoda je, očekivano,  tartuf. Identitet je prezentiran na Skupštini Zajednice, održanoj sinoć u buzetskom Hotelu Fontana.
 
"Vizualni identitet potrebno je povezati s određenim obilježjima, karakteristikama i vrijednostima određenog kraja. Upravo je tartuf atraktivnost buzetskog podneblja, te ga čini drugačijim u odnosu na druge gradove. Kroz tartuf prezentira se bogata gastronomija, ali i očuvana i netaknuta priroda bez kakve on ne bi uspijevao" ističe diplomirana grafičarka Martina Sirotić kojoj je pripao zadatak da osmisli vizualni identitet po kojem će Buzet i njegova turistička zajednica postati "drukčiji".  

Za izradu novog logotipa Martina se koristila višeznačajnim siluetama nepravilnih oblika.

"Siluete  asociraju na tartufe, ali i na nepravilno raspoređene starogradske jezgre. Nepravilan oblik i raspored dodatno podsjećaju na prirodnost i nalazišta tartufa koja su uvijek na drugom mjestu. Siluete su koncipirane tako da ne moraju uvijek biti na istom mjestu, štoviše, poželjno  je da se one uvijek nalaze na drugom mjestu. Od promatrača se iziskuje aktivnost u razumijevanju, što znači i veća zainteresiranost" kaže Martina.

Turistički sadržaj je podijeljen u tri grane: gastronomija, kultura, sport.

"Radi lakšeg snalaženja i asocijacija, svakoj grani je pridodana jedna boja. Boje su tople, prirodne i jesenske, jer kao što znamo upravo je jesen sezona tartufa, te je to jedno od godišnjih doba u kojem su turistički sadržaji najzastupljeniji" pojašnjava Martina.  
Turistu se olakšava snalaženje baš kroz te boje jer ako ga, primjerice, zanima samo sport slijedit će zelenu boju.

"Osim što se turistu svidi logotip, potrebno je da ga i građani Buzeta i Buzeštine prihvate, da on na neki način zaživi s njima i pobudi određene asocijacije i emocije" smatra ova grafička dizajnerica.  

"Vizualni identitet građen na ovaj način naglašava daljnji razvoj kroz vrijeme, što znači da rješenja nisu fiksna, već je moguća prikladna i modificirana primjena ovisno o potrebama. Koncept identiteta omogućuje fleksibilnost rješenja koja se kroz primjenu razvijaju i transformiraju i tako identitet čine dinamičnim projektom" mišljenja je Martina.  

Logotipi okolnih mjesta Buzeštine upotpunjuju se fotografskom ekstenzijom koje ilustriraju sadržaj označenog.

"Ilustracijom je predstavljen atrakt određenog mjesta a vizualni kod, snimke tartufa, govore kako je određeno mjesto dio Buzeštine. Praktički svako mjesto dobiva svoj logotip . Naime, siluete povezuju sve krajeve u jednu cijelinu dok ilustracija govori o sadržaju toga mjesta. Primjerice za Sovinjak je dodana maslinova grančica, za Hum glagoljaško slovo "S" koje asocira na početka Aleje glagoljaša….
Logotip se može aplicirati na reklamne materijale: šalice, majice, oglasi, plakati, kuverta, memorandum i dr. Bazu mogu iskoristi
Kroz popratne materijale odnosno kroz aplikaciju logotipa ističe se podloga, fotografija, baština, tradicija ovoga kraja. Potrebno je što više koristiti fotografije, pejzaž i ono što Buzet nudi" naglašava Martina.

Grad Buzet

Prepusti se doživljajima, upoznaj njegove najskrovitije kutke, osjeti avanturu, postani dio prirode. Zaljubi se u suncem obasjane zidine. Udahni mirise njegovih šuma. Kušaj bogate okuse domaćih delicija. Prepusti se doživljajima, upoznaj njegove najskrovitije kutke, osjeti avanturu, postani dio prirode. U Buzetu pronađi sebe.

Kontaktirajte nas
  • Grad Buzet
  • II. istarske brigade 11
  • 52420 Buzet