188 prijava za Buzetske dane i rekornih 18 formula
09.09.2010.
U povodu održavanja utrke danas je u zgradi Hrvatskog auto i karting saveza u Zagrebu održana press konferencija na kojoj je delegacija AMK Buzet u sastavu Branko Bašić (predsjednik utrke), Damir Rupena (predsjednik AMK Buzet), Marinko Krbavčić (tajnik utrke), Valmer Brenko (član organizacijskog odbora) i dogradonačelnik Buzeta Siniša Žulić, predstavila buzetski festival brzine.
- Ovogodišnje, 29. izdanje Buzetskih dana na rasporedu je 18. i 19. rujna. U kalendaru Europe ovo je dvanaesta, ujedno i posljednja utrka sezone. Do sada su već odvožene utrke u Austriji, Portugalu, Španjolskoj, Češkoj, Njemačkoj, dvije u Italiji, Francuskoj i Švicarskoj te u slovenskoj Ilirskoj Bistrici. Novina ovogodišnjih Buzetskih dana svakako je nastup 10-ak KTM X-bow vozila. Radi se o vrlo interesantnim automobilima, dvosjedima, izgledom sličnim buggiju, vrlo laganim i izuzetno brzima. Usporedbe radi, u Europi postižu rezultate nešto slabije od Mitsubishija. Ta će vozila zasigurno privući veliku pažnju gledatelja, pogotovo motociklista jer su to praktički motocikli na 4 kotača. Novina je i veliki video zid, širine 3,60 metara x 2,70 metara visine, smješten na samom startu utrke. Na njemu će biti prikazan sam start vozača, atmosfera u parku vozača i prolazak natjecatelja kroz najpoznatiji zavoj Komušćica, gdje fanatična publika za kraj manifestacije natjecateljima priredi bakljadu. Također, radi što veće sigurnosti kako sudionika tako i gledatelja, postavlja se novih 150 metara dvostruke sigurnosne ograde. Mijenja se i oko 2500 četvornih metara asfaltnog sloja, kazao je direktor utrke Branko Bašić.
Svoj je dolazak na adresu kluba organizatora prijavilo 188 vozač iz 14 zemalja: Hrvatske (112), Slovenije (25), Italije (4), Španjolske (1), Austrije (11), Belgije (1), Njemačke (2), Švicarske (1), Mađarske (2), Makedonije (1), Crne Gore (3), Bosne i Hercegovine (7), Češke (17), Slovačke (1). Impresionira podatak da su prijavljeni gotovo svi najbolji europski i hrvatski vozači. Tako je, primjerice, od 9 prvoplasiranih vozača u Prvenstvu Europe Kategorije I svoj dolazak potvrdilo njih 8, a od 9 prvoplasiranih vozača u Prvenstvu Europe Kategorije II dolazi njih 7. Što se Prvenstva Hrvatske tiče, od 20 prvoplasiranih u Kategoriji I, dolazi njih 19, a iz Kategorije II tri od četiri. Dolazi i 18 atraktivnih Formula, što je najviše do sada.
- Najzvučnije ime buzetske utrke bez dvojbe je 32-godišnji talijanski vozač Simone Faggioli, koji je ovogodišnju titulu prvaka Starog kontinenta u Kategoriji II osigurao čak 3 utrke prije završetka prvenstva. Od drugoplasiranog sunarodnjaka Fausta Bormolinija bježi za čak 50 bodova, a gotovo na svakoj ovogodišnjoj utrci skinuo je rekord staze, pa mu je nastup u Buzetu svakako veliki izazov. Vidjet ćemo hoće li mu impresivni rezultati poći za rukom i u istarskom gradiću. Faggioli u Buzet dolazi sa Formulom Osella FA 30. Riječ je o Formuli sa 3000 ccm³, teškoj tek 550 kilograma i sa 500 konjskih snaga. Faggioli je u Buzetu nastupao i 2005. godine, kada je na kišnoj stazi pobjedu odnio s vremenom od 2.39,815, istaknuo je Branko Bašić.
- Buzetski dani zapravo počinju već danas, ovom pressicom. U ovih 29 godina bilo je puno problema, no uspjeli smo održati kontinuitet, a zadatak je vodstva kluba da osigura što veću sigurnost gledatelja i da uvjete na stazi dovede gotovo do savršenstva, kaže predsjednik AMK Buzet Damir Rupena.
- S ponosom mogu reći da utrka u ova gotovo tri desetljeća raste i ove godine odolijeva ekonomskoj krizi. Brojka od više od 180 vozača jako je lijepa ne samo za hrvatski automobilizam već i za europski, jer se na neke utrke u Europi znalo prijaviti i manje vozača. Ova utrka je već davno prevazišla sportsku manifestaciju i postala društveni događaj te okuplja čak i one kojima, možda, automobilizam nije u prvom planu, ističe dogradonačelnik Buzeta Siniša Žulić.
Neposredno prije konferencije, delegaciju AMK Buzet primio je predsjednik Republike Hrvatske dr. sc. Ivo Josipović. Bila je to prilika članovima AMK Buzet da upoznaju s poviješću i ovogodišnjim programom počasnog pokrovitelja koji je, na žalost, zbog drugih obaveza spriječen prisustvovati na najstarijoj domaćoj brdskoj auto utrci.
- Ovogodišnje, 29. izdanje Buzetskih dana na rasporedu je 18. i 19. rujna. U kalendaru Europe ovo je dvanaesta, ujedno i posljednja utrka sezone. Do sada su već odvožene utrke u Austriji, Portugalu, Španjolskoj, Češkoj, Njemačkoj, dvije u Italiji, Francuskoj i Švicarskoj te u slovenskoj Ilirskoj Bistrici. Novina ovogodišnjih Buzetskih dana svakako je nastup 10-ak KTM X-bow vozila. Radi se o vrlo interesantnim automobilima, dvosjedima, izgledom sličnim buggiju, vrlo laganim i izuzetno brzima. Usporedbe radi, u Europi postižu rezultate nešto slabije od Mitsubishija. Ta će vozila zasigurno privući veliku pažnju gledatelja, pogotovo motociklista jer su to praktički motocikli na 4 kotača. Novina je i veliki video zid, širine 3,60 metara x 2,70 metara visine, smješten na samom startu utrke. Na njemu će biti prikazan sam start vozača, atmosfera u parku vozača i prolazak natjecatelja kroz najpoznatiji zavoj Komušćica, gdje fanatična publika za kraj manifestacije natjecateljima priredi bakljadu. Također, radi što veće sigurnosti kako sudionika tako i gledatelja, postavlja se novih 150 metara dvostruke sigurnosne ograde. Mijenja se i oko 2500 četvornih metara asfaltnog sloja, kazao je direktor utrke Branko Bašić.
Svoj je dolazak na adresu kluba organizatora prijavilo 188 vozač iz 14 zemalja: Hrvatske (112), Slovenije (25), Italije (4), Španjolske (1), Austrije (11), Belgije (1), Njemačke (2), Švicarske (1), Mađarske (2), Makedonije (1), Crne Gore (3), Bosne i Hercegovine (7), Češke (17), Slovačke (1). Impresionira podatak da su prijavljeni gotovo svi najbolji europski i hrvatski vozači. Tako je, primjerice, od 9 prvoplasiranih vozača u Prvenstvu Europe Kategorije I svoj dolazak potvrdilo njih 8, a od 9 prvoplasiranih vozača u Prvenstvu Europe Kategorije II dolazi njih 7. Što se Prvenstva Hrvatske tiče, od 20 prvoplasiranih u Kategoriji I, dolazi njih 19, a iz Kategorije II tri od četiri. Dolazi i 18 atraktivnih Formula, što je najviše do sada.
- Najzvučnije ime buzetske utrke bez dvojbe je 32-godišnji talijanski vozač Simone Faggioli, koji je ovogodišnju titulu prvaka Starog kontinenta u Kategoriji II osigurao čak 3 utrke prije završetka prvenstva. Od drugoplasiranog sunarodnjaka Fausta Bormolinija bježi za čak 50 bodova, a gotovo na svakoj ovogodišnjoj utrci skinuo je rekord staze, pa mu je nastup u Buzetu svakako veliki izazov. Vidjet ćemo hoće li mu impresivni rezultati poći za rukom i u istarskom gradiću. Faggioli u Buzet dolazi sa Formulom Osella FA 30. Riječ je o Formuli sa 3000 ccm³, teškoj tek 550 kilograma i sa 500 konjskih snaga. Faggioli je u Buzetu nastupao i 2005. godine, kada je na kišnoj stazi pobjedu odnio s vremenom od 2.39,815, istaknuo je Branko Bašić.
- Buzetski dani zapravo počinju već danas, ovom pressicom. U ovih 29 godina bilo je puno problema, no uspjeli smo održati kontinuitet, a zadatak je vodstva kluba da osigura što veću sigurnost gledatelja i da uvjete na stazi dovede gotovo do savršenstva, kaže predsjednik AMK Buzet Damir Rupena.
- S ponosom mogu reći da utrka u ova gotovo tri desetljeća raste i ove godine odolijeva ekonomskoj krizi. Brojka od više od 180 vozača jako je lijepa ne samo za hrvatski automobilizam već i za europski, jer se na neke utrke u Europi znalo prijaviti i manje vozača. Ova utrka je već davno prevazišla sportsku manifestaciju i postala društveni događaj te okuplja čak i one kojima, možda, automobilizam nije u prvom planu, ističe dogradonačelnik Buzeta Siniša Žulić.
Neposredno prije konferencije, delegaciju AMK Buzet primio je predsjednik Republike Hrvatske dr. sc. Ivo Josipović. Bila je to prilika članovima AMK Buzet da upoznaju s poviješću i ovogodišnjim programom počasnog pokrovitelja koji je, na žalost, zbog drugih obaveza spriječen prisustvovati na najstarijoj domaćoj brdskoj auto utrci.